2005-07-03

Korrespondens

Skickade ett kort brev till Lisa där jag i princip klippte kontakten med henne. Sade att jag hade en annan tjej på gång och att jag ville satsa helt och hållet på det. Vilket jag ju har. Sex bollar i luften känns dessutom som åtminstone en för mycket, så det var bra att göra sig av med en för gott.

Därefter preliminärbokade jag in en fika med Fatima till helgen. Har inte riktigt fått någon uppfattning om henne, så det ska bli spännande att ses. Jag kommer att vara nervös, som alltid vid sådana tillfällen. Men hur det än går så är det alltid trevligt med te och en muffin.

Skickade till sist ett sms till Isabell som ett tack för igår. Avslutade med hälsningen Ses & Hörs!. Två minuter senare fick jag ett mess tillbaka. Hon hade avslutat det med en Kram.

Jag hoppas att jag tolkar det på rätt sätt.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kommer också föja din "jakt". Så spännande! Och en kram är ju alltid en kram. Som något bra.

8:41 em  
Anonymous Anonym said...

En kram! En kram är bra! I allafall är det bra då jag avslutar ett mess med en kram!

Kommer helt klart att återvända hit!

9:20 fm  
Blogger Vi på Kantarellen said...

Mer! *darrar av spänning*

9:46 fm  
Anonymous Anonym said...

det ska bli spännande o se hur det här utvecklar sig, är lite nyfiken på hur det hela har gått till, vad som fick dig att få upp ögonen så att säga...kram

12:24 em  
Anonymous Anonym said...

ooooooo, va spännande, kan inte sluta läsa.......

12:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home