2005-07-04

Rekvisita

Signaturen David skriver i en kommentar att han läser min blogg med blandade känslor. Det hoppas jag att ni alla gör. Även jag är tudelat inställd till den. Kanske gör jag mig själv en gigantisk björntjänst genom att skriva den? Det finns ett antal scenarion som jag inte vill ska inträffa:
  1. Någon av de medverkande läser bloggen.
  2. Någon av de medverkandes goda vänner läser bloggen.
  3. Någon av de medverkande kommer att bli så styrd av bloggen, att han i fortsättningen sätter dess dramaturgi i första rummet och därmed låta sina handlingar styras av bloggen snarare än av vad han verkligen känner.
Jag undrar om inte något av dessa scenarion redan har slagit in.

6 Comments:

Blogger Vi på Kantarellen said...

Har man tagit fan i båten...... Snälla fortsätt!

9:19 em  
Blogger Maria said...

Hade jag upptäckt att du skrivit om mig här när vi börjat dejta hade du i alla fall aldrig blivit min pojkvän... Men jag tycker så klart idén är kul eftersom jag inte är inblandad, hehehe.

Maria

11:19 em  
Blogger åsa said...

huvaligen va spännande! om det här konceptet visar sig fungera börjar jag överväga att starta en uppdrag:pojkvän för att få lite fart på mitt eget dejtande.

10:11 fm  
Anonymous Anonym said...

Följer med spänning :) Vore kul med att läsa uppdrag: flickvän också Åsa.

Lycka till!

10:32 fm  
Anonymous Anonym said...

Uppdrag: Pojkvän naturligtvis

12:01 em  
Anonymous Anonym said...

...och dessutom (om ditt uppdrag lyckas) så kan man lugnt se ett antal uppföljningar:

uppdrag flickvän - del 2, uppdrag "bli sambo"

uppdrag flickvän - del 3, uppdrag "bli fästman"

uppdrag flickvän - del 4, uppdrag "bli pappa"

osv...

(sorry - kunde bara inte låta bli, jag menade inte att skämta på din bekostnad, snarare en sorts analogi med att nån jag läste hade kallat din blogg för lite av en dockusåpablogg...)

6:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home